ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻨـــﺪ

کلبه ی تنهایی های یک عاشق تنها

مسافر جاده های دوردست من،سفر سلامت

ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻨـــﺪ

ﺑﭽــــﻪﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﮑـــﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﻓﻘـــﻂ ﺯﻧﺒــــﻮﺭﻫﺎ ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻨـــﺪ

ﺑـــــــﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ …

ﺩﯾـــﺪﻡ، ﺷﻨﯿـــﺪﻡ، ﺭﻓﺘــــﻢ، ﺁﻣـــﺪﻡ …

ﻭ ﯾــــﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘــــﻢ ….

ﻧــــﻪ، ﺁﺩﻣــــــﻬﺎ ﻫﻢ ﻧﯿــــﺶ ﻣﯿﺰﻧﻨـــﺪ …

ﻫﺮ ﭼﻘـﺪﺭ ﺻﻤﯿــــــﻤﯽ ﺗﺮ، ﻋﺰﯾــــﺰﺗﺮ …

ﻧﯿﺸﺸـــﺎﻥ ﺳـــــﻤﯽ ﺗــــﺮ …!



نظرات شما عزیزان:

مریم.ا
ساعت2:56---26 اسفند 1392
چون عزیزن ازشون ناراحت میشیم و به خاطر بعضی حرفاشون گریه میکنیم مگه نه شاید خیلیا حرفی بزنن ولی بیخیال از حرفشون رد میشیم اما آدم روو عزیزترین هاش حساسه...

باران عشق...
ساعت7:30---23 اسفند 1392
سلام ابجی .ممنونم که بهم سر زدی منم دردها کشیدم اما نه بخاطر عشقم نه بخاطر این که از دوران کوچکی تنهایی رو تجربه کردم و به همه که تو این روزها خوشحالن حسودیم میشه چه میشه کرد تنهایی منم اینطوریه/راستی لینگت کردم دوست داشتی لینگ کن
پاسخ: سلام .خواهش میکنم.ممنون که به کلبه تنهایی هام سرزدین.منم لینکتون کردم.


باران عشق...
ساعت7:27---23 اسفند 1392
تنهایی دردناک است ، اما در سکوت و تنهایی است که همه چیز شکل میگیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد

باران عشق...
ساعت7:27---23 اسفند 1392
زندگی چون قفس است ، قفسی تنگ پر از تنهایی ، و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان ، و سپس بال و پر عشق گشودن ، بعد از آن هم پرواز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ] [ 1:0 ] [ baran ] [ ]